Hirdetéskezelés kampány
Közkedvelt online reklámforma a hirdetés. Mi levesszük válláról a rendszeres frissítési, feltöltési, fogalmazási problémákat, és kézben tartjuk hirdetéseit. Természetesen mind ezt a keresőoptimalizálás figyelembe vételével. Lehet, hogy hirdetését nem is a “jofogas.hu” oldalán látják majd, hanem a keresőkben…?
Sok esetben a honlap mellett reklámkampányokra is szüksége lehet. Ilyenkor a cégünk hirdetéskezelés kampányt indít, melynek segítségével Önnek nincs dolga az online hirdetések kezelésével, kivitelezésével. Ezt a szolgáltatást bizonyos kampányok esetében szokták igénybe venni. Ilyenkor egy meghatározott terméket vagy szolgáltatást a szakemberek a keresőoptimalizált weboldal struktúrájának és kulcsszavainak megfelelően, valamint a keresőmarketing kampányok figyelembe vételével hirdetéseket helyeznek ki olyan portálokon, melyek alkalmasak arra, hogy az oldalra a keresők által is kedvelt és látható hivatkozásokat építsen ki. Sok esetben még sehol nincs a weboldal, de a hirdetés már a keresők találati listájában szerepel…
Google AdWords kampány
Ez a tevékenység ma közkedvelt megbízóink körében. Nem csupán azért, mert egyeduralma van a Google keresőben, hanem mert direkt kampányokra használható. Rövid időn belül képes eredményt hozni. A lényege egy kifejezésben elmondható (sőt egy rövidítésben is): „kattintásokért fizetett hirdetés” („PPC = pay per click”)
Az általunk nyújtott szolgáltatás egy menedzsmentet jelent:
- kialakítjuk Google AdWords fiókját
- felépítjük AdWords kampányának stratégiáját
- összehangoljuk weboldala fejlesztésével ha szükséges
- elkészítjük hirdetéseit, összegyűjtjük kulcsszavait
- napi szinten kezeljük hirdetéseinek költségeit
- folyamatosan javítjuk, optimalizáljuk hirdetéseinek eredményeit
Kinek javasoljuk: olyan cégeknek nyújt előnyt elsősorban, akiknek tevékenysége, és persze weboldala erre a célra megfelelő. Az eszköz alkalmazásával hamar érhetünk el eredményt. Ez nem csak látogatókat hoz oldalunkra, de használatával könnyebben kerül termékünk, vagy szolgáltatásunk a köztudatba.
Előnyök: gyors és hatékony online marketing eszköz
Hátrányok: sokan összekeverik az egyszerű apróhirdetésekkel. Ennek oka, hogy az alapja valóban az, de az ilyen hivatkozások sokkal nagyobb figyelmet és szaktudást igényelnek.
Mikor szükséges: friss weboldal indulásánál, vagy konkrét stratégiák esetében, landing page-ek esetében
Egyéb megjegyzés: sok esetben akár már másnap látható az eredménye, könnyen mérhető, és hatásos eszköz.
Kérjen ajánlatot: