Lex-Praxis Online jogi tudástár
Posted on 2015-07-07
A projekt: Egy előzetes felmérés alapján és a megbízóval történt egyeztetés szerint három kifejezést határoztunk meg, melyekre a cég weboldala az első találatok közé kellett, hogy kerüljön. Az oldal keresőoptimalizálása után minőségi hivatkozásokat építettünk az site köré. Ennél a projektnél megkülönböztettünk felhasználói és új látogatókat. Előbbiek számára egy általános keresőoptimalizálást végeztünk el, utóbbi célcsoport szempontjából egy összetett centrálmarketing szolgáltatást végeztünk, melynek alapjául egy, a cég tulajdonában lévő landing oldalt – szintén jogszabálykeresőt, csak díjmenteset – állítottunk az újonnan érkezők figyelmébe, melynek szerepe, hogy az ingyenes tartalmak mellett ösztönözze a látogatót a jogszabálykereső előfizetésére, ami számos kiegészítő szolgáltatást nyújt megrendelőinek. A jogszabálykereső díjmentes kipróbálására egy hirdetéskezelés szolgáltatást is indítottunk a legnagyobb hirdető portálokon. A két weboldal összességében elérte a havi tízezer oldalmegnyitást.
Szolgáltatásaink:
- online marketing piackutatás
- online marketing tanácsadás
- keresőoptimalizálás
- keresőmarketing, hivatkozásépítés
- hirdetéskezelés
Eredmények:
kereső kifejezés | pozíció a Googleban | pozíció a Yahooban | pozíció a Bingben |
„online jogi tudástár” | 2/146 000 | 1/36 000 000 | 1/55 000 |
„online jogszabálygyűjtemény” | 4/5 000 | 1/18 000 | 1/18 000 |
„online jogszabálykereső” | 7/8 000 | 4/45 000 | 5/18 000 |
Összegzés: a szolgáltató weboldala 12 hónapos projektmunkánk után a három kereső kifejezésre tartósan az elsők között maradt és a mai napig tartja pozícióit.