Totális támadás
Posted on 2015-07-07
Megbízónk azzal fordult felénk, hogy online megjelenése és termékeinek, szolgáltatásainak bemutatása jobban érvényesüljön az online térben. Centrálmarketing szolgáltatásunk keretében a cég tulajdonában lévő domain neveket átstrukturáltuk, weboldalaikat beoptimalizáltuk, és mindegyikre látogatóbarát eszközöket, valamint interakcióra késztető eszközöket építettünk be. Mára elértük, hogy weboldalaik összes oldalmegnyitásának száma átlagosan 80-100 ezerre nőtt. Online megrendeléseinek száma emelkedett, közösségi hálózatának követői közel 1500 fővel bővült, cikkeik, hírtartalmaik megosztása, és ajánlása megkezdődött, és számos egyéb funkció is elősegíti a vállalat online terjeszkedését.
Szolgáltatásaink:
- online marketing piackutatás
- online marketing tanácsadás
- heti rendszeres értekezlet, egyeztetés
- keresőoptimalizálás
- weboldal struktúra átalakítás
- hivatkozásépítés
- blog és videomarketing
- hírlevél kampányok
- AdWords kampányok
- heti hirdetéskezelés 100 portálon
- egyéb online marketing tevékenységek
A cég közel 30 honlapján végeztünk szolgáltatásokat. Több esetben a központi weboldalra irányítottunk látogatókat, de sok esetben önálló projekteket is elindítottunk, így a cég mára elmondhatja magáról, hogy több honlapja is piacvezető pozícióba került az adott tevékenységen belül.
Pár projekt részletezése:
Űrlapok: számos weboldalon elhelyeztünk olyan űrlapokat, melyek segítségével a látogató kapcsolatba tud lépni a szolgáltatóval. Ezeket valamely kampányhoz kötöttük, vagy kiélezve egy szolgáltatást terveztünk megismertetni vele, vagy csak egy bizalom és brand építő szerepet töltöttek be.
Hírlevél: a cég hírlevél stratégiáját, és hírleveleinek megjelenését is megváltoztattuk, valamint olyan eszközöket építettünk bele, melyekkel az adott tartalom tovább ajánlható, illetve új kapcsolatok, leendő ügyfelek szerzésére is alkalmasak lettek.
Social marketing: a vállalat közösségi kommunikációjának megváltoztatására is tettünk javaslatokat, valamint az összes honlapjukra kihelyeztük a legfontosabb közösségi portálok, mikroblogok megosztási gombjait.
Videomarketing: a cég részére Youtube és Indavideo csatornát alakítottunk ki, melyekre az általa szervezett szakmai előadások és konferenciák előzeteseit, vágott, néha egész anyagait tettük közzé.
Az ENTRY projekt: egy átszervezéssel sikerült a közel 40 weboldalról beérkező információkat, adatokat (kérdések, hírlevél feliratkozás, rendelés, próba regisztrálás, egyebek) egy központi adatbázisba terelni, így az online rendelések, interakciók és eredmények követhetővé váltak és ütemezni lehet őket.